کد مطلب: 205281
عزيزي در گفت و گو با دانا:
تعجيل يا وقت کشي؛ مذاکرات را به انحراف خواهد کشاند/ اعتقادي به گره زدن معيشت مردم به مذاکرات نداريم
تاریخ انتشار : 1400/10/01 13:29:16
نمایش : 864
نايب رئيسي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: مذاکرات را با رفتار هوشمندانه مبتني بر تامين منافع ملت دنبال مي کنيم چرا که تعجيل و تاخير در مذاکرات به هر صورت موجب انحراف هدف ايران از دستيابي به حقوق حقه ملت خواهد بود.

به گزارش هفت چشمه، «ابراهيم عزيزي»، نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اينکه در مذاکرات وين منافع ملي و بهره مندي ايران از دستاوردهاي مذاکره اصل اساسي است گفت: قطعا تيم مذاکره کننده ايراني براي تامين منافع ملت در چارچوب راهبرد نظام اسلامي پاي ميز گفتگوها حاضر مي شود.

وي با اشاره به اينکه براي به نتيجه رسيدن گفتگوها نه تعجيل داريم و نه اجازه فرصت سوزي را به غرب مي دهيم تصريح کرد: مذاکرات را با رفتار هوشمندانه مبتني بر تامين منافع ملت دنبال مي کنيم چرا که تعجيل و تاخير در مذاکرات به هر صورت موجب انحراف هدف ايران از دستيابي به حقوق حقه ملت خواهد بود.

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينکه هيچ اعتقادي به گره زدن سفره مردم به مذاکرات نداريم تاکيد کرد: مديران و مسئولان بخش هاي مختلف اجرايي بايد براي بهبود معيشت مردم وظايف خود را به طور دقيق و درست دنبال کنند در عين حال مسئله مذاکرات يک مسئله حاکميتي است که تيم مذاکره کننده در وزارت امور خارجه آن را دنبال مي کند اما اين موضوع ارتباطي به معيشت و آرامش رواني مردم ندارد.

عزيزي با اشاره به اينکه ملت بدانند که تيم مذاکره کننده هيچ گاه اجازه نخواهند داشت مطابق ميل خود در جريان گفتگوها تصميمي گرفته يا توافقي را بپذيرند خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان ايراني براساس راهبرد مشخص شده در نظام جمهوري اسلامي ايران حرکت مي کنند و خارج از اين چارچوب هيچ تصميمي اتخاذ نخواهد شد.

نماينده مردم شيراز يادآور شد: گره زدن سفره مردم و معيشت ملت به مذاکرات يک موضوع غير ضروري است که مذاکرات را به انحراف خواهند کشاند.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg